Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Зарубіжник. Сайт Рахнянської Н.Ф. |
|
батьківських зборів 1. Класний керівник, готуючись до батьківських зборів, понад усе повинен піклуватися про емоційний рівень зборів. 2. Якщо батьки в більшості своїй на збори не ходять, значить, вони не люблять своїх дітей, або вони «голосують ногами» проти форми й змісту зборів, що проводяться. 3. Краще за все, коли при проведенні зборів активну роль відіграють самі батьки, якщо це необхідно, учні й класний керівник. 4. Класному керівникові потрібно перед дзеркалом своєї душі навчитися смачно, винахідливо, чудово й оригінально розповідати про життя в класі та про дітей. 5. У батьків тільки тоді з'являється любов до школи і до класу, коли вони багато і по-хорошому братимуть участь в житті класу. 6. Батьківські збори завжди закінчуються індивідуальним консультуванням батьків, яке проводить класний керівник, психолог, соціальний педагог, учителі-предметники. 7. Батьківські збори - монолог класного керівника - найменш вдала форма їх проведення. 8. Важливо завжди пам'ятати одну особливість всіх зборів: про що б на них не йшла мова, якими б галасливими не були дебати, проте після закінчення зборів все, про що так палко сперечалися, тут же забувається. Потрібно відразу ж по ходу зборів кожну ідею, кожну пропозицію, кожну пораду, якщо вони прийняті всіма або більшістю, в найкоротші терміни, по свіжих слідах, спільно з найбільш зацікавленими батьками розробити до рівня планового завдання і взятися до реалізації. 9. Класний керівник просто зобов'язаний витиснути з батьків всі їхні можливості, всі їхні уміння й знання на користь колективу.
|
|
Сайт учителя світової літератури |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |