батьківських зборів
1. Класний керівник, готуючись до батьківських зборів, понад усе повинен піклуватися про емоційний рівень зборів.
2. Якщо батьки в більшості своїй на збори не ходять, значить, вони не люблять своїх дітей, або вони «голосують ногами» проти форми й змісту зборів, що проводяться.
3. Краще за все, коли при проведенні зборів активну роль відіграють самі батьки, якщо це необхідно, учні й класний керівник.
4. Класному керівникові потрібно перед дзеркалом своєї душі навчитися смачно, винахідливо, чудово й оригінально розповідати про життя в класі та про дітей.
5. У батьків тільки тоді з'являється любов до школи і до класу, коли вони багато і по-хорошому братимуть участь в житті класу.
6. Батьківські збори завжди закінчуються індивідуальним консультуванням батьків, яке проводить класний керівник, психолог, соціальний педагог, учителі-предметники.
7. Батьківські збори - монолог класного керівника - найменш вдала форма їх проведення.
8. Важливо завжди пам'ятати одну особливість всіх зборів:
про що б на них не йшла мова, якими б галасливими не були дебати, проте після закінчення зборів все, про що так палко сперечалися, тут же забувається. Потрібно відразу ж по ходу зборів кожну ідею, кожну пропозицію, кожну пораду, якщо вони прийняті всіма або більшістю, в найкоротші терміни, по свіжих слідах, спільно з найбільш зацікавленими батьками розробити до рівня планового завдання і взятися до реалізації.
9. Класний керівник просто зобов'язаний витиснути з батьків всі їхні можливості, всі їхні уміння й знання на користь колективу.