Клас тільки тоді перестає бути кімнатою з дошкою, партами і підручниками, коли до нього заходить учитель.
К.Д.Ушинський
Головне
завдання кожного вчителя на сучасному етапі - пробудити інтерес до навчання та
навчити дітей самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати.
Навчання
буде успішнішим, якщо в учителя є можливість пояснювати або закріплювати
матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання.
Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке
зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягнути високого рівня засвоєння
навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці, прищепленню інтересів
учнів до предмета, забезпеченню міжпредметних зв'язків на уроках.
Кабінет
зарубіжної літератури, в якому я працюю, - це спеціально обладнаний
навчально-методичний центр, який забезпечує високий рівень викладання
літератури - науковий, естетичний, навчальний, методичний, виховний. Саме тут
відбувається залучення учнів до світу прекрасного, виховується любов до книжки,
формуються критерії сприйняття творів світового письменства й художньої
літератури.
Кабінет
обладнаний відповідно до «Положення про навчальний кабінет». Ведеться необхідна
документація, кабінет працює згідно складеного плану. Я маю необхідну
художню та методичну літературу, зібрано та упорядковано дидактичний,
ілюстративний матеріал до всіх тем із зарубіжної літератури шкільного курсу,
разом з учнями працюю над виготовленням опорних схем та таблиць, поповнюю
аудіо- та відеотеку. Багато допомагають також колеги та батьки.
У кабінеті на спеціальних стендах експонуються матеріали, потрібні
для вивчення окремих тем і розділів програми, поради з підготовки до творчих
робіт, диспутів, тематичних заліків, олімпіад, конкурсів.
Періодичні
видання, які виписую для кабінету, допомагають стежити за новими досягненнями
літературознавства, критики і методики.
Щоб
легше і швидше користуватися накопиченим матеріалом, я веду картотеку. Адже не
секрет, що правильна робота кабінету допомагає комплексному використанню видів
навчального обладнання і розкриває великі можливості для активізації
пізнавальної діяльності учнів (у засвоєнні матеріалу бере участь більше
аналізаторів - слухових, зорових), що позитивно впливає не тільки на розум учнів,
а й на їх емоції.